FAQs
Rendelés
Mi történik arendelés leadása után?
Mi történik arendelés leadása után?
A megrendelés elküldése után emailben tájékoztatjuk arról, hogy mennyi időt vesz igénybe megrendelésének feldolgozása és milyen további teendői vannak. 12 munkaórán belül visszaigazoljuk, hogy megrendelése jóváhagyásra került-e. Értesítést kap megrendelése megerősítéséről vagy annak törléséről.
Felhívjuk figyelmét, hogy hitelképesség-ellenőrzésre lehet szükség. A megrendelés visszaigazolása ennek az ellenőrzésnek az eredményétől függ.
Módosíthatom a megrendelést, miután leadtam?
Módosíthatom a megrendelést, miután leadtam?
Sajnos nem. A megrendelést, az elküldését követően automatikusan továbbítjuk logisztikai csapatunkhoz, módosításra már nincs lehetőség.
Több szállítási címre is rendelhetek?
Több szállítási címre is rendelhetek?
Több címre történő kiszállításhoz minden szállítási helyre külön megrendelést kell leadnia. Ügyfélfiókjában több szállítási címet is elmenthet a kényelmes vásárlás érdekében.
Van minimális rendelési érték?
Van minimális rendelési érték?
Nem, nincs minimális rendelési érték. Akár egy, akár több termékre van szüksége, könnyen leadhatja megrendelését.
Szállítás és kézbesítés
Melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?
Melyik futárszolgálat szállítja ki a megrendelésemet?
A megrendeléseket az ExpressOne szállítja ki.
Ingyenes a szállítás?
Ingyenes a szállítás?
Igen! A 30 000 Ft feletti megrendeléseket ingyenesen szállítjuk ki. 30 000 Ft alatti megrendelések esetén a szállítási díj egységesen 2 500 Ft.
Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
Mennyi időt vesz igénybe a kiszállítás?
A normál szállítási idő 3–5 munkanap, de ez csak a "azonnal szállítható" megjelölésű termékekre vonatkozik.
Mit tegyek, ha a rendelésem hiányos?
Mit tegyek, ha a rendelésem hiányos?
Elnézést kérünk, ha nem kapott meg minden megrendelt terméket. Kérjük, ellenőrizze a szállítást visszaigazoló emailt, előfordulhat, hogy megrendelését több csomagra bontottuk. Minden csomagnak külön azonosítószáma van és különböző időpontokban kerülhetnek kiszállításra.
Átvehetem személyesen a megrendelésemet?
Átvehetem személyesen a megrendelésemet?
Jelenleg logisztikai okokból nincs lehetőség személyes átvételre.
Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet?
Hogyan tudom nyomon követni a megrendelésemet?
Amint a rendelést becsomagoltuk és átadtuk a futárszolgálatnak, e-mailben küldjük a futárcég nyomkövetési linkjét és szállítmányazonosítóját. Több csomag esetén minden egyes csomaghoz külön e-mailt kap a szállítás részleteivel.
B2B ügyfélfiók
Milyen előnyökkel jár a B2B ügyfélfiók?
Milyen előnyökkel jár a B2B ügyfélfiók?
A B2B fiók átlátható árképzéssel, személyre szabott ajánlatokkal és egyszerű rendelési folyamattal teszi könnyeddé a higiéniai megoldások kezelését. Emellett hozzáférést biztosít az exkluzív ajánlatokhoz és promóciókhoz is.
Milyen információkat találok a B2B fiókomban?
Milyen információkat találok a B2B fiókomban?
Fiókjában megtalálja:
• Korábbi rendelések
• Céges adatok & elmentett szállítási címek
• Kapcsolattartási adatok
Hogyan tudok regisztrálni?
Hogyan tudok regisztrálni?
Felhasználói fiókja automatikusan létrejön, amikor első megrendelését leadja online áruházunkban. A bejelentkezéshez egyszerűen kattintson a weboldal jobb felső sarkában található felhasználói ikonra.
Kaphatok további kedvezményt a megrendelésemre?
Kaphatok további kedvezményt a megrendelésemre?
Árképzésünk célja a korrekt és versenyképes ár-érték arány biztosítása. Ugyanakkor nagyobb volumenű rendelések esetén lehetőség van egyedi árképzésre.
Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot e-mailben az info@clearplus.hu címen, hogy személyre szabott ajánlatot adhassunk.
Elérhető automatikus újrarendelési funkció fogyóeszközökhöz?
Elérhető automatikus újrarendelési funkció fogyóeszközökhöz?
Jelenleg még nem elérhető, de tisztában vagyunk ennek hasznosságával, és aktívan dolgozunk a bevezetésén.
Amint az automatikus újrarendelés lehetővé válik, azonnal értesítjük Önt. Figyelje híreinket!
Visszaküldés& panaszügyintézés
Mely esetekben fedezi a visszaküldés költségeit a CWS?
Mely esetekben fedezi a visszaküldés költségeit a CWS?
Ha a visszaküldés oka a CWS hibájából adódik, például sérült, hibás a termék, vagy nem a megrendelt terméket kapta, a visszaküldés és a csereáru szállítási költségét teljes mértékben mi álljuk.
Mi tegyek, ha sérült, vagy nem megfelelő terméket kaptam?
Mi tegyek, ha sérült, vagy nem megfelelő terméket kaptam?
1. Vegye fel velünk a kapcsolatot emailben (info@clearplus.hu) és írja meg, mi történt.
2. Csomagolja vissza a terméket a visszaküldéshez.
3. Kérjen csomagfelvételt csapatunktól.
Fizetési módok
Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre?
Milyen fizetési lehetőségek állnak rendelkezésre?
Jelenleg csak számla ellenében történő kifizetést fogadunk el. A megrendelés jóváhagyása előtt hitelképességi ellenőrzést végzünk. A jóváhagyást követően 8 naptári nap áll rendelkezésére a számla kifizetésére.
Hamarosan további fizetési lehetőségeket vezetünk be, beleértve a bankkártyás és SEPA beszedéses fizetést.
Mikor esedékes a fizetés?
Mikor esedékes a fizetés?
A megrendelés visszaigazolását követően 8 naptári nap áll rendelkezésére a számla kiegyenlítésére.
